Лановецький РМК

Меню сайту
Календар
«  Червень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Лановецька ЗОШ №1
Борщівська ЗОШ
Юськовецька ЗОШ
Ванжулівська ЗОШ
Загірцівська ЗОШ
Іванковецька ЗОШ
Молотківська ЗОШ
Москалівська ЗОШ
Передмірська ЗОШ
Якимівська ЗОШ
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 121
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Репозитарій

Зовнішнє незалежне оцінювання

 

 

(слайд 2) У 2014 році 144 (91%) випускники району взяли участь у ЗНО з 12 предметів, в середньому кожен учень обрав 4 предмети. (Аналіз по таблиці)

 

 

(слайд 3)  З української мови у 2014 році з 144-х випускників  району високого рівня знань досягли 8% (12 учнів), достатнього – 49% (70 учнів), середнього – 35% (50 учнів), початкового – 8% (12 учнів).

Рівні навч. досягнень

По області

По Україні

Високий рівень

7

5

Достатній рівень

48

46

Середній рівень

38

41

Початковий рівень

8

9

 

За результатами високого рівня наш район на 4 місці в області після Монастириського р-ну (14,4%), м.Тернополя (11,5%), Збаразького р-ну (9,7%).

 

 

(слайд 4)  92 випускники, які брали участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з  математики, у 2014 році показали наступні результати:  2% (2  учні) високого рівня, 57% (52 учні) достатнього, 37% середнього (34 учні), 4% початкового рівня  (4 учні).

За результатами високого рівня з математики район на 9 місці по області. Найвищий показник у Підволочиському р-ні (4,8%)

 

Рівні навч.досягнень

По області

По Україні

Високий рівень

2

4

Достатній рівень

48

49

Середній рівень

42

41

Початковий рівень

8

7

 

 

 

 (слайд 5) У зовнішньому незалежному оцінюванні з історії України  взяли участь 88 випускників. З них на високий рівень впоралися із завданнями 9% (це 8 випускників), на достатній – 62% (54 учні), на середній – 27% (24 учні), на початковий – 2% (2 учні).

З історії України за результатами високого рівня наш район посідає 2 місце в області після м.Тернополя (9,6%)

 

Рівні навч.досягнень

По області

По Україні

Високий рівень

5

5

Достатній рівень

50

46

Середній рівень

41

46

Початковий рівень

4

4

 

 

(слайд 6) Аналізуючи результати зовнішнього незалежного оцінювання з цих трьох наймасовіших предметів, бачимо, що в основному наші випускники мають достатній рівень знань (від 49% до 62%) в той час, як результатів високого рівня дуже мало - лише 2, 8 та 9%

 

 

(слайд 7) Показник якості навченості учнів з даних предметів становить більше 50%. Найкраще у 2014 році (як і в минулому році) учні впоралися із тестовими завданнями з історії України (ПЯН становить 59%).

Порівнюючи результати тестування випускників за три  роки (за показниками якості навченості), бачимо, що значних змін не відбувається. Показники коливаються в межах 52-59%. У порівнянні з минулим роком показник якості навченості з української мови зріс на 1%, з математики на тому ж рівні,   з історії України зріс на 2%.

 

 

(слайд 8) Аналізуючи результати з української мови та літератури по рівнях навчальних досягнень, спостерігаємо, що у порівнянні з минулим роком результати покращилися в межах 1-2%.

 

 

(слайд 9) З історії України відбулися суттєвіші зміни. Тішить те, що відсоток результатів початкового рівня зменшився з 12-ти до 2-х%; на 12% зросла кількість результатів достатнього рівня. На жаль на 5% стало менше результатів високого рівня.

 

(слайд 10) З математики за три останніх роки стабільно зменшується кількість результатів високого рівня з 8 до 2%, стабільно відбувається ріст результатів достатнього рівня з 49 до 57%, на 4% зменшилося результатів початкового рівня.

 

 

Загалом в районі  7% (38) результатів початкового рівня, 36% (192) результати середнього рівня, 50% (272) достатнього рівня і 7% (38) результатів високого рівня. (Слайд 11)

 

 

 Кількість результатів початкового рівня в розрізі навчальних закладів подано у таблиці. Випускники лише трьох навчальних закладів району успішно склали тести ЗНО (Борсуківської, Борщівської та Снігурівської ЗОШ). Найслабше впоралися з тестовими завданнями випускники Вербовецької, Юськовецької та Буглівської загальноосвітніх шкіл.

(слайд 12) Кількість результатів високого рівня в розрізі навчальних закладів  також подано у таблиці. Випускники семи навчальних закладів мають від одного до 16  результатів високого рівня.

 

Хочу назвати найвищі результати, яких досягли наші учні.

Шкала результатів високого рівня від 183,5 до 200 балів. Найвищі результати в межах 195,5-199,5 балів отримали: з української мови та літератури  1 випускник (ця) НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія», з математики  1 випускник (ця) НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей», з історії 1 випускник НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія» та 1 випускник Борщівської ЗОШ,  з хімії  1 випускник НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія».  Результатів в межах 190,5-195 балів досягли: з української мови та літератури – 2 учні НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія» та 1 учень Вишгородоцької ЗОШ; з історії України – 1 учень Буглівської ЗОШ; з біології – 2 учні НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія»; з географії -  1 учень Буглівської ЗОШ; з фізики - 1 учень НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія». 8 найвищих результатів з 13-ти здобули випускники гімназії. Решта  25 результатів– це результати від 183,5 до 190 балів.

 

(слайд 13)  Аналіз результатів ЗНО 2014 року за показником якості навченості у розрізі навчальних закладів свідчить, що з української мови та літератури найкращих результатів досягли учні НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей» (63,8%) та Борщівської ЗОШ (60,7%) .

 

(слайд 14)  З математики найвищий показник також у випускників НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей»  (61,5%) та Борсуківської ЗОШ (58,4%).

 

 

(слайд 15) З тестами з історії України  найкраще впоралися учні Борщівської ЗОШ (66%) та  НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей»  (65%).

 

        

Підсумовуючи сказане, бачимо, що загалом випускники району показують добрі результати, проте в кількох навчальних закладах вже 2 роки поспіль вони надзвичайно низькі.              

 

( слайд 16) На жаль, як і в 2013 році результати ЗНО зовсім не відповідають результатам ДПА.  Проблема необ’єктивного оцінювання рівня навчальних досягнень учнів залишається не вирішеною.

 

Таку ж проблему, щодо необ’єктивності оцінювання підняв на прес-конференції директор УЦОЯО Ігор Леонідович Лікарчук. У своєму виступі він зауважив, що «шкільні медалі мають липовий присмак».

Тому на завершення хочу зробити короткий аналіз оцінювання рівня навчальних досягнень учнів, нагороджених золотою (срібною) медаллю (за результатами дослідження проведеного Українським ЦОЯО).

(слайд 17)  В Україні кількість випускників 2014 року, нагороджених золотою (срібною) медаллю становить 8 % від загальної кількості випускників (найбільше їх у нашій Тернопільській області, майже 14%, найменше – у Київській області (3,5%)). В Лановецькому районі – 28% випускників-медалістів. Хочеться, щоб і результатів високого рівня було стільки ж.

 

(слайд 18) Середній бал за шкалою 100–200 балів, отриманих випускниками, нагородженими золотою (срібною) медаллю, за підсумком проходження ЗНО з усіх предметів по Україні становить 174,2 бала.

Середній показник бала сертифіката медалістів у 18 областях (в тому числі і в Тернопільській області) навіть не дотягує до граничного показника в 175 балів. Окрім того, спостерігається залежність, при якій чим вище відсоток медалістів в області, тим гірше в них показник середнього бала сертифіката ЗНО, що свідчить про різні підходи в шкільному оцінюванні (або у контролі за ним).

Середній бал сертифіката медалістів нашого району нижчий на 2 бали від середнього по Україні.

 

(слайд 19) За підсумком аналізу порогових груп необхідно звернути увагу на показник результативності в групі 175–200, який у даному дослідженні є головним індикатором об’єктивності оцінювання, оскільки він показує 10% кращих, а враховуючи, що середній відсоток випускників-медалістів по країні (близько 8), усі абітурієнти, які закінчили загальноосвітній навчальний заклад з медаллю, повинні були б потрапити до групи учасників ЗНО із середнім балом сертифіката від 175, але таких виявилося лише близько половини (49,6%). Як бачите за даними, представленими в таблиці, і в області, і в районі цей показник ще менший. І це враховуючи той факт, що на ЗНО усі випускники обирають предмети, до успішного вивчення яких вони мають апріорі більш високу мотивацію. Таким чином можна стверджувати, що в районі об’єктивно нагороджено медалями близько 42% медалістів.