Лановецький РМК

Меню сайту
Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Лановецька ЗОШ №1
Борщівська ЗОШ
Юськовецька ЗОШ
Ванжулівська ЗОШ
Загірцівська ЗОШ
Іванковецька ЗОШ
Молотківська ЗОШ
Москалівська ЗОШ
Передмірська ЗОШ
Якимівська ЗОШ
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 121
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Репозитарій

Головна » 2012 » Серпень » 9 » Аналіз нових навчальних програм та нові підходи у викладанні предметів першого класу у 2012-2013 н.р.
17:03
Аналіз нових навчальних програм та нові підходи у викладанні предметів першого класу у 2012-2013 н.р.

Позитивними змінами Державного стандарту початкової освіти є забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової загальної освіти, а також впровадження особистісно-орієнтованого підходу в навчально – виховному процесі початкових класів.
   Навчальна програма буде вводитися поетапно з 2012-2013 навчального року, починаючи з 1 класу.
   Навчальна програма з літературного читання спрямована:
- на формування читацької компетентності молодших школярів;
- передбачено ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова;
- підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі.
    У програмі з української мови (для шкіл з українською мовою навчання) окрім мовної та мовленнєвої змістових ліній, присутні нові – соціокультурна та діяльнісна (спрямована на формування уміння вчитися, володіти уміннями й навичками самоконтролю та самооцінки, організовувати свою працю для досягнення результату).
    Зроблено наголос на розвиток мовлення, тому зміст доповнено відповідними темами та видами робіт, змінено обсяг часу на вивчення окремих тем.
    З 1 вересня 2012 року в загальноосвітніх навчальних закладах України іноземна мова буде обов’язковою для вивчення з 1 класу.
    У навчальній програмі з математики ознак особистісно-орієнтованого навчання набув розділ програми „Державні вимоги до навчальних досягнень школярів”.
    У навчальній програмі з основ здоров’я  з метою формування здоров’язбережувальної  компетентності зміст та вимоги до навчальних досягнень учнів сформовано на діяльнісній та ціннісній основі.
   У програмі з образотворчого мистецтва, у порівнянні з чинною:
- більш логічно структуровано зміст, зменшено кількість тем, які згруповано за видовою та жанровою категоріями;
- доповнено новими темами, як наприклад „Художник і театр”, „Образ рідного краю в мистецтві”, „Композиційні прийоми у різних видах мистецтва”.
  У розділі „Освітня галузь „Здоров’я і фізична культура” Базовим навчальним планом передбачено 4 години на тиждень.
  На відміну від чинної навчальної програми з фізичної культури:
- в новій програмі навчальний матеріал розподілений не за видами спорту, а за видами фізичних вправ, до яких ввійшли вправи, об’єднані за способами рухової діяльності;
- програма пропонує вчителеві обов’язкову складову та варіативні модулі;
  Відмінені заліки з даного предмета та проведення Державного тестування учнів з видів спорту.
Одночасно зменшено кількість контрольних нормативів із таких випробувань, як швидкість та витривалість. З цією метою в початковій школі збільшено кількість годин у розділі „Рухливі та спортивні ігри”.
  З  метою адаптації учнів до фізичних навантажень заборонено проводити здачу контрольних нормативів з 1 вересня до 1 жовтня.
  З 1 вересня 2013 року в 2 класі до інваріантної складової Базового навчального плану включено предмет „Сходинки до інформатики”, що буде викладатися у 2 – 4 класах початкової школи.

Рекомендації вчителю 1 класу
1. Не можна ігнорувати об'єктивні вікові законо¬мірності розвитку дитини, характерні для дітей шестирічного віку.
2. Слід ураховувати всі рекомендації медичних працівників і психологів, щоб уникнути перевтомлення й перевантаження дітей.
3. Уникати різкого переходу до використання нових методів і способів роботи в процесі навчання малюків.
4. Використовувати у своїй роботі дидактичні, рухові ігри, ігри-подорожі.
5. Постійно підтримувати в учнів інтерес і прагнення до занять, використовувати різноманітні прийоми стимулювання дітей.
6. Не використовувати авторитарних методів керівництва в роботі з молодшими школярами та їхніми батьками.
7. Створювати умови комфорту, доброзичливості, прищеплювати любов до школи.
8. Тісно співпрацювати з  психологами, батьками дітей.


Переглядів: 430 | Додав: lan-metod | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: