Лановецький РМК

Меню сайту
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Лановецька ЗОШ №1
Борщівська ЗОШ
Юськовецька ЗОШ
Ванжулівська ЗОШ
Загірцівська ЗОШ
Іванковецька ЗОШ
Молотківська ЗОШ
Москалівська ЗОШ
Передмірська ЗОШ
Якимівська ЗОШ
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 121
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Репозитарій

Головна » 2013 » Вересень » 5 » Про результати зовнішнього незалежного оцінювання 2013 року
16:44
Про результати зовнішнього незалежного оцінювання 2013 року

Про результати зовнішнього незалежного оцінювання 2013 року

За період свого становлення з 2008 року як загальнодержавної форми вступних випробувань зовнішнє незалежне оцінювання стало системним і глобальним процесом в українській освіті, що підтверджено провідними вітчизняними та зарубіжними експертами, результатами соціологічних досліджень та опитувань.

У цілому зовнішнє незалежне оцінювання у 2013 році відбулося організовано, без будь-яких суттєвих порушень, про що зазначили громадські організації, які здійснювали громадське спостереження за проведенням цьогорічної кампанії.

(слайд 2) У 2013 році 142 випускники району взяли участь у 527-ми тестуваннях з 11 предметів, в середньому кожен учень обрав 4 предмети. Не виявили бажання в цьому році складати тести з французької  та російської мов.

(аналіз по таблиці)

(слайд 3)  З української мовиу 2013 році з 142-х випускників  району високий рівень знань показали 7% (10 учнів), достатній – 48% (69 учнів), середній – 35% (49 учнів), початковий – 10% (14 учнів).

(слайд 4)  99 випускників, які брали участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з  математики, у 2013 році показали наступні результати:  4% високого рівня (4 учні), 55% достатнього (54 учні), 33% середнього (33 учні), 8% початкового рівня  (8 учнів).

 (слайд 5) У зовнішньому незалежному оцінюванні з історії України  взяв участь 91 випускник. З них на високий рівень впоралися із завданнями 14% (це 13 випускників), на достатній – 50% (45 учнів), на середній – 24% (22 учні), на початковий – 12% (11 учнів).

(слайд 6) Аналізуючи результати зовнішнього незалежного оцінювання з цих трьох наймасовіших предметів, бачимо, що в основному наші випускники мають достатній рівень знань (від 48% до 55%). Нажаль, результати початкового рівня переважають над результатами високого рівня.

(слайд 7) Показник якості навченості учнів з даних предметів становить більше 50%. Найкраще у 2013 році учні впоралися із тестовими завданнями з історії України (ПЯН становить 57%, у 2012 році кращими були результати з української мови та літератури).

Порівнюючи результати тестування випускників за п’ять  років (за показниками якості навченості), бачимо, що значних змін не відбувається. Показники якості навченості коливаються в межах 52-60%. У порівнянні з минулим роком показник якості навченості з української мови знизився на 5%, з математики на 2%, а  з історії України зріс на 2%. Найстабільнішими є результати з історії України.

(слайд 8) Аналізуючи результати по рівнях навчальних досягнень, спостерігаємо, що у 2013 році з української мови та літератури число результатів початкового рівня (у порівнянні з минулим роком) зросло з 4 до 10%, середнього рівня з 30 до 35%, відповідно зменшилось результатів високого та достатнього рівнів на 3 та 8%.

(слайд 9) З історії України у цьому році найвищий показник результатів високого рівня, що становить 14%, проте  і результатів початкового рівня зросло до 12%.

 

 

(слайд 10) З математики також відбувається поступовий ріст результатів початкового рівня з 4 до 8%, а результатів високого рівня, у порівнянні з 2012 роком, зменшилось удвічі.

Загалом в районі з 527-ми тестувань 49 результатів початкового рівня, що становить 9%, 177 результатів середнього рівня (34%), 264 (50%) достатнього рівня та лише 37 результатів (7%) високого рівня.

(слайд 11) Кількість результатів початкового рівня в розрізі навчальних закладів подано у таблиці. Зверніть увагу на кількість випускників, які брали участь у ЗНО, та кількість результатів, адже це реальна кількість учнів, які не набрали мінімального прохідного балу з одного, або й кількох предметів. Випускники лише двох навчальних закладів району (Білозірської та Борсуківської ЗОШ) успішно склали тести ЗНО. Найслабше впоралися з тестовими завданнями випускники Юськовецької та Буглівської загальноосвітніх шкіл, де на кожного учня припадає 1 результат початкового рівня.

(слайд 12) Кількість результатів високого рівня в розрізі навчальних закладів  також подано у таблиці. Випускники шести навчальних закладів мають від одного до 20  результатів високого рівня. Хочу назвати найвищі результати, яких досягли наші учні.

Шкала результатів високого рівня від 183,5 до 200 балів. Найвищі результати в межах 195,5-199,5 балів отримали: з української мови та літератури  1 випускник (ця) НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей», з фізики  1 випускник (ця) НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей», з біології 1 випускник НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія» та з географії  1 випускник Снігурівської ЗОШ.  Результатів в межах 190,5-195 балів досягли: з української мови та літератури – 2 учні НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей»; з історії України – 3 учні НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей» та 1 учень Борщівської ЗОШ; з математики – 1 учень НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей» та 1 учень Борщівської ЗОШ; з географії -  1 учень НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей» та 1 учень НВК «Лановецька ЗОШ №2-гімназія». Решта – це результати від 183,5 до 190 балів.

(слайд 13)  Аналіз результатів ЗНО 2013 року за показниками якості навченості у розрізі навчальних закладів свідчить, що з української мови та літератури найкращих результатів досягли учні Борсуківської ЗОШ (64%) та НВК «Лановецька ЗОШ №1-ліцей» (60,5%).

(слайд 14)  З математики найвищі показники у Борщівській ЗОШ (82%) та Білозірській ЗОШ (64%).

 

(слайд 15) З тестами з історії України  найкраще впоралися учні Вишгородоцької  ЗОШ (ПЯН 70%) та Буглівської ЗОШ (ПЯН 65%).

         Підсумовуючи вищесказане, бачимо, що загалом випускники району показують хороші результати, але в деяких навчальних закладах вони надзвичайно низькі.

         Звичайно, процедура ЗНО ще не є досконалою. Учні, які спокійно навчалися 11 років у стінах рідної школи,  потрапляють в незвичні, «екстремальні умови»: незнайома школа, вчителі, охорона, металошукачі та й час роботи над тестами з 11.30 до 14.30  не є найпродуктивнішим. Все це та ряд інших факторів в певній мірі впливають на результати. Але…

Наведу для роздумів ще кілька цифр. Ці ж самі учні здавали ДПА з тих же предметів. Результати наступні:

( слайд 16)

 

 

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

ПЯН

ДПА (кількість результатів)

285

61%

152

32%

27

6%

1

0,2%

84%

ЗНО

37

7%

264

50%

177

34%

49

9%

53%

 

То які ж причини таких відхилень? Пояснень можна назбирати багато: надзвичайно важкі тести; просто «людський фактор» - хвилювання, неуважність, перевтома; учні психологічно не готові працювати в таких умовах; несприятливий час, погодні умови і т.п., а вдома в рідній школі і стіни допомагають, і атмосфера спокійна, і вчителі знайомі та  доброзичливіші. А ще, можливо, не всі педагоги достатньо засвоїли критерії оцінювання та дещо формально підходять до даного питання або ж учні отримують не якісні освітні послуги, які не відповідають сучасним вимогам. Отже, маємо над чим працювати. Щоб наші випускники на ЗНО мали результати такі ж як і на ДПА.

Дякую за увагу!



Завантажити презентацію
Переглядів: 932 | Додав: root | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: