17 лютого 2017 року відбувся районний семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів «Психологічна готовність випускників до зовнішнього незалежного оцінювання та професійне самовизначення учнів» на базі Юськовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів.
![](/2017/IMG_0953.jpg)
Мета заходу:
- систематизувати знання практичних психологів та соціальних педагогів щодо особливостей психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу у готовності випускників до зовнішнього незалежного оцінювання та професійному самовизначенні учнів;
- надати методичні рекомендації щодо організації профорієнтаційної роботи з учнями у позакласний час; допомоги всім учасникам ЗНО виробити уміння адекватно діяти в стресових ситуаціях (надати практичні поради щодо профілактики посттравматичного стресового розладу, розкрити основні способи самодопомоги в стресовій ситуації, зокрема під час проходження ЗНО);
- формувати вміння педагогів з професійної компетентності щодо свідомого вибору учнями майбутньої професії та допомоги учням у професійному становленні, а саме цілеспрямованому та поетапному процесі, враховуючи психологічні та вікові особливості учнів.
![](/2017/IMG_0918.jpg)
Учні школи радо зустріли учасників семінару музичними вітаннями та теплими побажаннями.
![](/2017/IMG_0916.jpg)
Фахівці психологічної служби навчальних закладів мали змогу поглибити та систематизувати знання щодо особливостей психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в готовності випускників до зовнішнього незалежного оцінювання та професійного самовизначення учнів.
Цікавим та змістовним було тренінгове заняття "Карта самовизначення" для учнів 10-11 класів, яке підготували Кравчук Г.П. та Антонюк К.М.
![](/2017/IMG_0926.jpg)
![](/2017/IMG_0932.jpg)
![](/2017/IMG_0934.jpg)
Основною формою роботи було проведення майстер-класу для практичних психологів та соціальних педагогів "Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу під час підготовки до ЗНО", в ході якого тренери Кравчук Г.П. та Скидан С.Д. формували вміння з професійної компетентності педагогів з даного питання.
![](/2017/IMG_0943.jpg)
![](/2017/IMG_0946.jpg)
![](/2017/IMG_0948.jpg)
Кожен учасник отримав багато корисного та цікавого для своєї роботи.
Підсумком роботи був обмін досвідом учасників семінару-практикуму та вироблення методичних рекомендацій щодо організації профорієнтаційної роботи з учнями у позакласний час; допомоги всім учасникам ЗНО виробити уміння адекватно діяти в стресових ситуаціях (практичні поради щодо профілактики посттравматичного стресового розладу, основні способи самодопомоги в стресовій ситуації, зокрема під час проходження ЗНО).
|