Вода – основа життя. Нам так дарував Бог, що у своїй місцевості ми не відчуваємо дефіциту питтєвої води. До доброго людина звикає дуже швидко. Тому не цінуємо повною мірою і не ставимося бережно до води. А треба було б задуматися і щоденно не забувати про те, якою ми залишимо землю своїм дітям, дітям наших дітей… І не засмічувати водойми сьогодні, бо завтра доведеться тієї води напитися. Про це добре відомо школярам, які вчать у школі «Колообіг води у природі» .
Саме на цій проблемі акцентували увагу учасники екологічної агітбригади «Буратіно»( будь – радій – тій – новій воді ) Загірцівської загальноосвітньої школи.
Вони презентували свою еколого-просвітницьку діяльність в рамках районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Земля - наш спільний дім» на тему &l
... Читати далі »
22 березня світ відзначатиме Міжнародний день води. Ми знаємо, що вода є джерелом життя та основним елементом усього живого на Землі. За даними ООН, шоста частина населення Землі не має доступу до питної води. Якщо не вжити термінових заходів, до 2025 року без життєдайної вологи можуть залишитися 3 мільярди людей, а дві третини страждатимуть від її нестачі..
За ступенем водозабезпечення Україна посідає одне з останніх місць у Європі. Водні ресурси України використовуються не раціонально, і забруднюються у декілька разів інтенсивніше, ніж в інших високо розвинутих державах. Ми Всі розуміємо, як важливо зберегти чистоту води, її якість. Адже і не дуже важко виконувати елементарні речі - не захаращувати річки і озера, не зливати в них бруд і нечистоти.
 
... Читати далі »
13 березні 2015 року на базі Борсуківської ЗОШ І-ІІІ ст. пройшов семінар-практикум вчителів предметів суспільно-гуманітарного спрямування. Темою роботи став розгляд методологічних підходів до формування успішної особистості школяра шляхом використання інноваційних технологій. Учасники семінару-практикуму розглянули ефективність впровадження в роботу вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін інноваційних технологій навчання спрямованих на розвиток успішної особистості учня, формування його основних компетенцій шляхом використання потенційних творчих можливостей вчителя. Своїм досвідом роботи з проблеми розвитку пізнавальних інтересів учнів до історії як засобу становлення їх особистості поділилась вчитель історії і правознавства Борсуківської ЗОШ І-ІІІ ст. Казьмірчук Алла Петрівна.