13 листопада 2014 року на базі міського комунального дошкільного закладу «Ромашка» м.Ланівці відбулося засідання школи молодого вихователя. Тема засідання: «Сучасні технології навчання конструювання дітей дошкільного віку».
Робота засідання розпочалася з огляду дошкільного закладу. Методист районного методичного кабінету Березюк Н.Г. ознайомила присутніх із планом роботи засідання, наголосила на основних завданнях, що ставляться перед вихователем у процесі навчання дітей конструюванню. Засідання школи молодого вихователя дошкільного закладу проводиться з метою впровадження технологій навчання конструюванню, які основані на принципах співпраці та співтворчості з вихователем та оволодіння дітьми конструкторських здібностей в цікавій формі.
Завдання школи молодого вихователя:
- надати молодим педагогам знання про систему розвитку конструкторських здібностей в дошкільному віці;
- вправляти вихователів у орієнтуванні в програмі розвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та оновленої програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі»:
- допомогти педагогам у впровадженні в практику роботи з дітьми розвивальних освітніх технологій, спрямованих на самовираження і саморозвиток кожної дитини, формування життєвої компетентності:
- сприяти творчій самореалізації педагогів.
Методист РМК з дошкільної освіти Березюк Н.Г., розкриваючи питання актуалізації проблеми відродження конструктивної діяльності як засобу розвитку мислення та уяви дитини, звернула увагу молодих педагогів на те, що виховання творчої особистості розпочинається із дошкільного віку. Тому педагогам необхідно оновлювати зміст навчально-виховного процесу,що передбачає:
- створення умов забезпечення розвивального середовища;
- своєчасне виявлення природних задатків, нахилів і здібностей дитини;
- інтеграцію родинного та суспільного дошкільного виховання;
- формування готовності педагога до інноваційної діяльності.
Методист КМ ДНЗ «Ромашка» м.Ланівці Гнатюк С.І. ознайомила молодих педагогів із сучасними технологіями навчання конструювання дошкільників. Світлана Іванівна надала методичні рекомендації вихователям: які матеріали можна використовувати при відповідних видах конструювання, які прийоми навчання використовувати. Методист нагадала прийоми навчання конструюванню дошкільників, ознайомила із формами організації навчання дітей конструюванню.
Молоді педагоги мали можливість переглянути інтегроване заняття з математики та конструювання з дітьми шостого року життя, яке провела вихователь вищої кваліфікаційної категорії Шмигельська Л.І. Заняття з креативного розвитку, з використанням театралізованої діяльності та техніки ори гамі було запропоноване молодим педагогам вихователем дітей шостого року життя Стешенко Г.Л.
|